Меню KDT

Жаналықтар

Гуманитарлық бағыттағы 100 нақты қадам жөнінде ой-пікірлер

«100 нақты қадам» – бұл ЖАҺАНДЫҚ ЖӘНЕ ІШКІ СЫН-ҚАТЕРЛЕРГЕ ЖАУАП және сонымен бір мезгілде, жаңа тарихи жағдайларда ҰЛТТЫҢ ДАМЫҒАН МЕМЛЕКЕТТЕРДІҢ ОТЫЗДЫҒЫНА КІРУІ ЖӨНІНДЕГІ ЖОСПАРЫ болып табылады.Біздің мақсатымыз жаңа оқулықтармен бірге тілдік қарым-қатынас жасау үшін қажетті оқытудың мақсаты мен мәдени сөйлеу мәселелерін назарға алу туралы зерттеулер әдіскер ғалымдарымызды,гуманитарлық бағытта оқыту міндеттерін жаңаша шешуге әкелді.Бұған мұғалімдерге арналған шешендік өнер,сөйлеу мәдениеті,практикалық стилистика туралы әзірленген көптеген оқу құралдары әдістемелік нұсқаулар дәлел бола алады.  «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идея­сын жүзеге асыруға қатысты ауқым­ды іс-шаралардың қатарында елімізде тілдерді дамыту мәселесі де бар. Осы­ған байланысты Қазақстан Республи­касында тілдерді дамыту мен қол­данудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына өзгерістер мен толықтырулар енгізілді. Ондағы ең басты қағидат – үштілді білім беру моделін қалыптастыру және оны дамыту. Өйткені, бүгінгі және болашақ ұрпақ жаһандану үдерісінен қалып қоймауы тиіс. Үштілділік қай кезде де, қай жерде де қажет екенін өткен уақыт дәлелдеді. Оның бүгін де, ертең де, одан кейін де керек болатынын көптеген елдердің тәжірибесі көрсетті. 
Еске сала кетейік, Қазақстан Президенті Нұрсұлтан Назарбаев Астана қаласында 2015 жылғы 6 мамырда өткен Үкіметтің кеңейтілген отырысында бес институционалдық реформаны жүзеге асырудың 100 нақты қадамын белгілеп берген болатын.   

«Ленинград №2 орта мектебі» КММ директоры Ережепова С.К.



Просмотров: 635

Комментарии


Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь

Ұлыстың ұлы күні-Наурыз!

Мектеп директоры Сапарова Гульнар Мамырбековна

Қазақстан Республикасы Президентінің Жолдауы

Сауалнама

Мектепте сен үшін ең қызығы не?

Дауыс беру

Сайт статистикасы

  • Осы айда46
  • Осы аптада9
  • Кеше0
  • Бүгін0
  • Желіде:0

Пайдалы сілтемелер